We zoeken nieuwe leden!

Home / We zoeken nieuwe leden!

Wij zoeken nieuwe leden voor onze musicalvereniging.

Repetitieavond: maandagavond van 20:00 tot 22:30 uur

Reptitieperiode: eind januari tot half november

Plaats: Polanentheater, Polanenstraat 174 in Amsterdam

Wie zijn wij?

Wij houden van theater. En nog meer van musical. Daarom voert Musicalvereniging DOS ieder najaar een professionele musical op. Altijd in de Nederlandse taal. En dat doen we al meer dan 100 jaar.

Wij zijn een gedreven, gezellige amateurmusicalvereniging, die ieder jaar hard werkt aan een voorstelling van hoog niveau. De afgelopen jaren hebben we Into The Woods, Rent, Spamalot, Blood Brothers, en Sweeney Todd ten tonele gebracht.

We willen kwaliteitsvoorstellingen met een gevarieerde groep volwassen amateurspelers neerzetten. Naast de individuele ontwikkeling van onze leden vinden we het ook belangrijk dat we een groepsgevoel ontwikkelen. Samen maken wij de musical.

Repetitiedata

Wij repeteren iedere maandagavond van 20:00 uur tot 22:30 uur. Dit doen we in de periode januari tot en met november (met uitzondering van tweede paas- en pinksterdag, en de zomervakantie, regio Noord). Ook houden we gedurende de repetitieperiode twee keer een zater- of zondag van 10:00 tot 17:00 uur een repetitie en/of bandrepetitie (data worden bepaald in overleg met regisseur en band).

Contributie

De contributie van musicalvereniging DOS bedraagt € 400 per jaar. Dit bedrag kun je in maandelijks, in termijnen, of in één keer overmaken. De contributie komt geheel ten goede aan de voorstelling.

Audities

Voor nieuwe leden houden we op maandag 13 januari van 20:00 tot 22:30 uur een auditieworkshop. Tijdens deze workshop zijn ook een aantal leden aanwezig. De workshop wordt gehouden in het Polanentheater, Polanenstraat 174 in Amsterdam.

Als je lid van onze vereniging bent, doe je altijd mee in onze productie. Om de casting te bepalen, houdt de regisseur een castingworkshop.

Interesse?

Heb je interesse gekregen? Stuur dan vóór 3 januari 2020 een korte motivatie naar info@musicalverenigingdos.nl.

Voor vragen kun je ons uiteraard mailen.