Red het Polanentheater met jouw bijdrage en kies je cadeau!

Al 17 jaar is het Polanentheater in Amsterdam voor onze vereniging een thuis. Een thuis waar lief en leed wordt gedeeld en schroom overwonnen. Talent is er ontdekt en gegroeid, en ons publiek is verbaasd en getrakteerd op mooie voorstellingen.

Dit theater moet blijven bestaan. Maar helaas vanwege de coronacrisis kunnen er momenteel geen repetities en voorstellingen worden gehouden. Dat betekent geen inkomsten voor dit enige niet-gesubsideerde theater van Amsterdam. De vaste lasten die het Polanentheater moet betalen, lopen echter wel door.

Om de ergste nood te overbruggen, is er 50.000 euro nodig om deze vaste lasten te kunnen blijven betalen. Om dat geld bij elkaar te krijgen, wordt er zaterdag 16 mei een live benefietshow gehouden. De presentatie is in handen van Frits Sissing en vele grote musicalsterren werken mee, onder wie René van Kooten, Lone van Roosendaal, Vera Mann, Jon van Eerd, en Willem Verkaik. Een fantastisch initiatief dat onze vereniging ook ondersteunt!

(Tekst gaat verder na de video)

Bij deze de onverkorte versie van het item van RTL Boulevard (met Frits Sissing)

Geplaatst door Polanentheater op Maandag 4 mei 2020

Want zonder het Polanentheater wordt het voor onze vereniging lastiger en misschien zelfs onmogelijk om betaalbare repetitieruimte te boeken en een zaal te vinden om onze voorstellingen op te voeren. Daarom dragen wij graag een steentje bij door geld in te zamelen voor ons geliefde theater.

Om het geld in te zamelen, hebben onze leden allerlei cadeaus bedacht als tegenprestatie voor jouw bijdrage. Er zijn veel verschillende cadeaus te kiezen, zoals online zang- of danslessen, een persoonlijk verjaardagslied, een echt Amsterdams bordspel of een ingesproken kinderboek. Maar ook culinaire cadeaus, zoals een heerlijke pan zelfgemaakte soep, een prachtig gedecoreerde taart, of een picknickmand vol lekkers. En als klap de vuurpijl, een kijkje backstage én als eerste een plek in de zaal bij een van onze eerstvolgende voorstellingen.

De actie loopt tot zaterdag 16 mei 12:00 uur. De bijdrage die je overmaakt gaat volledig naar het Polanentheater. Help je mee? Kies dan hieronder je cadeau in ruil voor de genoemde bijdrage. Je kunt kiezen door een aantal te selecteren bij je cadeau naar keuze. Vul vervolgens het formulier in dat onderaan de pagina verschijnt en klik op de rode button ‘RSVP’. De bijbehorende bijdrage kun je voor 16 mei overmaken via onderstaande betaallink. Na 16 mei nemen we contact via e-mail met je op voor de details over het cadeau.

Geef hier jouw bijdrage aan het voortbestaan van het Polanentheater en kies je cadeau

Als je gewoon een bijdrage wilt overmaken en niets daarvoor terug wilt, kan dat natuurlijk ook.

Musicalvereniging DOS en het Polanentheater zijn je hiervoor enorm dankbaar!

Zaterdag 16 mei gaan we het door onze vereniging opgehaalde bedrag tijdens de benefietshow aan het Polanentheater overhandigen.