Bekijk de foto's November 2019

Welkom bij

Musicalvereniging DOS

Steun DOS met Sponsorkliks

Heel veel online winkels, zoals Thuisbezorgd, Bol.com, Booking.com, Coolblue, Albert Heijn en HEMA, kunnen via sponsorkliks worden benaderd. Ga via de link hiernaast naar Sponsorkliks en dan naar de webwinkel van jouw keuze. Musicalvereniging DOS krijgt commissie over jouw aankoop en jij betaalt niks extra’s! Dit zorgt ervoor dat wij onze producties nog mooier kunnen maken.

Dit zijn de Dossers

Arda Paap

Speler

Arda speelt nu voor de derde keer mee bij DOS. Dit jaar als Stiefmoeder, wat waarschijnlijk een verbetering in haar leven is vergeleken met junkie vorig jaar in RENT!

Arne Borst

Speler

Sinds Blood Brothers in 2016 is Arne lid bij musicalvereniging DOS. In de productie van dit jaar, de welbekende "Into the Woods", zal Arne in de rol kruipen van Sjaak.

Brittany Sanders

Speler

Brittany Sanders is al twee jaar bij DOS aangesloten, sinds de Musical Singalong en zal nu Roodkapje gaan spelen in Into The Woods.

Edgar van de Pas

Speler

Sinds 2016 speelt Edgar bij musicalvereniging DOS. Naast spelen houdt hij zich ook bezig met de publiciteit rond de voorstellingen. In Into The Woods speelt Edgar de rol van verteller.

Brittany Sanders

Renée Weersma

Speler

Renée neemt dit jaar de rollen op zich van zowel Raponsel als de moeder van Assepoester op zich.

Ootje Bruinsma

Speler

Dit wordt alweer de vierde productie van Ootje bij DOS en ze speelt dit jaar de rol van Assepoester in Into the Woods.

Liduine Sinnema

Speler

Liduine speelt de rol van de bakkersvrouw die een kind wenst, meer dan wat dan ook. Hier moet echter een vloek voor worden verbroken. Deze wens heeft gevolgen voor anderen.

Het creatieve team van DOS

Nieuwsberichten

DOS op Instagram

This error message is only visible to WordPress admins

Error: There is no connected account for the user musicalverenigingdos Feed will not update.