Home / 0
Laden Evenementen
zaterdag

Red het Polanentheater met jouw bijdrage en kies je cadeau!

9 mei - 16 mei
  • Dit evenement is voorbij.

Red het Polanentheater met jouw bijdrage en kies je cadeau!

Ons geliefde Polanentheater, waar wij al 17 jaar met plezier repeteren en mooie voorstellingen ten tonele brengen, is in nood. Vanwege de coronacrisis zijn er geen inkomsten meer, maar de vaste lasten moeten ze wel blijven betalen. Dit niet-gesubsidieerde theater dreigt te verdwijnen. Daarom wordt er zaterdag 16 mei een benefietshow gehouden, die live wordt uitgezonden via Facebook. De presentatie is in handen van Frits Sissing en vele musicalsterren werken mee. Onze vereniging draagt ook haar steentje bij door geld in te zamelen. Hopelijk kunnen wij dan eind oktober onze voorstellingen van de musical Company in het Polanentheater uitvoeren.

Om het geld in te zamelen, hebben onze leden allerlei cadeaus bedacht als tegenprestatie voor jouw bijdrage. Er zijn veel verschillende cadeaus te kiezen, zoals online zang- of danslessen, een persoonlijk verjaardagslied, een echt Amsterdams bordspel of een ingesproken kinderboek. Maar ook culinaire cadeaus, zoals een heerlijke pan zelfgemaakte soep, een prachtig gedecoreerde taart, of een picknickmand vol lekkers. En als klap de vuurpijl, een kijkje backstage én als eerste een plek in de zaal bij een van onze eerstvolgende voorstellingen.

De actie loopt tot zaterdag 16 mei 12:00 uur. De bijdrage die je overmaakt gaat volledig naar het Polanentheater. Help je mee? Kies dan hieronder je cadeau in ruil voor de genoemde bijdrage. Je kunt kiezen door een aantal te selecteren bij je cadeau naar keuze. Geef vervolgens je naam en je e-mailadres op in het formulier dat onderaan de pagina verschijnt, laat ‘ik kom’ staan en klik op de rode button ‘RSVP’. De bijbehorende bijdrage kun je voor 16 mei overmaken via onderstaande betaallink. Na 16 mei nemen we contact via e-mail met je op voor de details over het cadeau.

Als je gewoon een bijdrage wilt overmaken en niets daarvoor terug wilt, kan dat natuurlijk ook, en kun je ook deze link gebruiken.

Geef jouw bijdrage

DOS en het Polanentheater zijn je enorm dankbaar!

Start: 9 mei
End: 16 mei
Cost: Gratis

RSVP

5 beschikbaar Ontvang voor 20 Euro een gepersonaliseerd verjaardagslied in MP3-vorm! Op zoek naar een origineel (verjaardags)cadeau? Onze eigen Dossini Sisters (Manira, Marijke en Loes) nemen een gepersonaliseerd lied voor je op, dat je per mail van ons ontvangt!
Verzend bevestiging aanmelding naar: