Kom naar Camp as COVID, een artistieke lockdown

Na Camp as Christmas in 2018, SummerCamp in 2019, en we in 2020 helemaal geen Campconcert konden geven, is het in 2021 uiteraard tijd voor Camp as COVID, een artistieke lockdown.

Toen we deze show bedachten, hadden we niet verwacht een tweede harde lockdown kregen en we deze show tot twee keer toe moesten verplaatsen. Dat weerhoudt ons niet om je, als het weer kan, te trakteren op een opzettelijk overdreven voorstelling die theatraal van stijl is. Want dat zijn onze Campconcerten.

In Camp as COVID laten we je alle aspecten zien én horen die leven in een 1,5-metermaatschappij met COVID-19 met zich meebrengt. Met een mix van video- en podiumkunsten van liedjes en sketches worden de gedeelde COVID-ervaringen uitvergroot met humor, creativiteit, en soms een kritisch oog.

Camp as COVID speelt op vrijdag 5 maart 2021 om 19:00 en 21:00 uur in het Polanentheater. De voorstelling duurt 75 minuten en is volledig coronaproof. Er is geen pauze en de bar is voor én na de voorstelling gesloten. Elke bezoeker zit met 1,5-meter ruimte om zich heen in de theaterzaal. Ook als je van één huishouden bent.

Kaarten kosten € 15 per stuk. Vanwege de coronarestricties zijn er per voorstelling slechts 25 kaarten beschikbaar. Reserveer kaarten via info@musicalverenigingdos.nl onder vermelding van je naam, telefoonnummer, en het aantal kaarten dat je wilt bestellen.

Dus hup, mondkap op en kom naar Camp as COVID!